Fundacja Szkoła Liderów im. Zbigniewa Pełczyńskiego zatrudni osobę na stanowisku ekspert/ka ds. komunikacji i promocji w wymiarze czasowym odpowiadającym 1 etatowi, tj. na 40h tygodniowy. Na zgłoszenia czekamy do 3 grudnia 2023.
Fundacja Szkoła Liderów poszukuje osoby, która czerpie satysfakcję z pracy z ludźmi, twórczo podchodzi do wyzwań i nowych przedsięwzięć, w pracy ważna dla niej jest poczucie misji i zaangażowanie we wspólne przedsięwzięcia. Śledzi życie społeczno-polityczne w Polsce, ma opinię na temat bieżących spraw, orientuje się w tematach związanych z przywództwem politycznym, społecznym i klimatycznym – dostrzega połączenia pomiędzy nimi. Wie, z jakimi wyzwaniami mierzy się obecnie samorząd i kraj.
Od kandydatów i kandydatek oczekujemy, że mają ma doświadczenie w reprezentowaniu pracodawcy na zewnątrz, swobodnie posługują się językiem (w mowie i piśmie), mają min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, dysponują rekomendacjami ze swoich poprzednich miejsc pracy, znają specyfikę pracy w organizacji pozarządowej. Śledzą trendy w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych, mają doświadczenie we współpracy z przedstawicielami mediów tradycyjnych.
Etapy rekrutacji:
20.11. – 3.12.2023
nadsyłanie zgłoszeń
4.12. – 8.12.2023
1. tura rozmów kwalifikacyjnych + zadanie praktyczne
11-12. – 15.12.2023
2. tura rozmów i wyłonienie pracownika/czki
W celu udziału w rekrutacji należy przesłać na adres: [email protected], następujące dokumenty:
– CV
– list motywacyjny
– rekomendacje (1-3)
Osoby, które zostaną zakwalifikowane do 1-szej tury rozmów będą poproszone o przygotowanie zadania praktycznego, o którym zostaną poinformowane po etapie przyjmowania zgłoszeń.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiadała za następujący zakres prac:
– prowadzenie i rozwój mediów społecznościowych Fundacji (Linkedin, Facebook, Instragram), w tym moderacja grup absolwenckich
– obsługa strony internetowej fundacji, wprowadzanie treści, aktualizacje, modyfikacje itp. (WordPress)
– tworzenie strategii promocyjnych poszczególnych projektów Fundacji oraz ich realizacja
– tworzenie baz danych dziennikarzy oraz inicjowanie kontaktów z wybranymi mediami, obsługa i aktualizacja CiViCRM na potrzeby projektów
– tworzenie komunikatów prasowych i ich promocja na zewnątrz oraz innych treści niezbędnych do realizacji projektów ( plakaty, ulotki, banery itp.); redakcja tekstów tworzonych w ramach realizacji projektów przez koordynatorów
– dbałość o spójność wizerunkową Fundacji (w tym monitoring w zakresie obowiązków informacyjnych projektów)
– współpraca z grafikami, informatykami, programistami, zespołem Fundacji itp.
– udział w wydarzeniach organizowanych w ramach działalności Fundacji i ich promocja
– monitoring mediów w zakresie przywództwa i pod kątem działalności absolwentów Fundacji
– współpraca z absolwentami w zakresie realizacji strategii promocyjnej
– tworzenie podstawowych materiałów graficznych na potrzeby bieżącej komunikacji
– dbałość o rozpoznawalność Fundacji na zewnątrz i budowanie jej marki
– okazjonalna organizacja i prowadzenie konferencji prasowych/śniadań prasowych itp. ( w zależności od potrzeby organizacji lub poszczególnego projektu)
– analityka – śledzenie ruchu na stronie www, analityka mediów społecznościowych, analityka procesów rekrutacyjnych, wykorzystanie analityki do zwiększania zainteresowania działalnością Szkoły Liderów w internecie
Doświadczenie, wykształcenie oraz umiejętności, które będą Ci potrzebne w tej pracy:
- minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość trendów w mediach społecznościowych,
- znajomość programów graficznych typu Canva,
- dbałość o szczegóły i rzetelność,
- kreatywność i umiejętność pisania angażujących komunikatów,
- zdolności analityczne i praktyczna wiedza z zakresu Google Analytics; Pixel Facebook
- znajomość I biegłe posługiwanie się Office 365 (Outlook, SharePoint i innych aplikacji)
- znajomość środowiska CiViCRM
- umiejętność precyzyjnego i zwięzłego komunikowania się
Mile widziane:
– znajomość programów z rodziny Adobe
– prawo jazdy
– znajomość języków obcych
Oferujemy:
– pracę w wymiarze 1 etatu (40h tygodniowo) na umowę o pracę (możliwe zatrudnienie na fv lub zlecenie)
– wynagrodzenie w wysokości 6000-6800 zł brutto (w zależności od kwalifikacji)
– pracę w stabilnej organizacji o ugruntowanej pozycji i szerokich kontaktach, a także w przyjaznym i kreatywnym zespole
– pracę w wymiarze hybrydowym
– realizację autorskich pomysłów
– współpracę z liderami społecznymi i politycznymi z całej Polski