fbpx

Jak my to robimy? Uchyliliśmy rąbka tajemnicy

Projektując procesy rozwojowe dla naszych liderów opieramy się na 5 filarach. Są to samoświadomość, praktyczność, autonomia, różnorodność i kierunek. Nazwaliśmy je modelem SPARK. Dbamy przy tym o równowagę między dawaniem inspiracji, a wzbudzaniem w liderze samoświadomości. Utrzymujemy też balans między dostarczeniem liderom doświadczenia, a pobudzeniem ich do refleksji. Dowiedz się więcej z prezentacji Katarzyny Czayki-Chełmińskiej.

POBIERZ PREZENTACJĘ>>>prezentacja-seminarium-26-pazdziernika

80 uczestników z instytucji miejskich, biznesu, administracji i organizacji pozarządowych miało okazję zapoznać się z naszymi metodami podczas SPOTKANIA DESIGNERÓW PROCESÓW ROZWOJOWYCH 26 października w Zebra Tower. Seminarium z widokiem na Warszawę z 12 piętra było okazją dla Szkoły do podzielenia się naszym doświadczeniem.

A tak zapraszaliśmy na spotkanie:

slajder-zaproszenie

Tutoring, debata oksfordzka, trening liderski outdoor, wizyty studyjne, trening interpersonalny, diagnoza potencjału liderskiego – to tylko niektóre z naszych metod, które udoskonalamy od lat.

Zainspirujesz się do stworzenia autorskiego modelu kształcenia liderów w twojej firmie|organizacji|instytucji. Zbudujesz relacje z innymi designerami rozwoju.  Podpowiemy ci, jak konstruować programy rozwojowe i liderskie, wskażemy jak dopasować do poszczególnych grup. Doświadczysz na własnej skórze naszych sprawdzonych metod. W gronie projektantów edukacji liderskiej porozmawiamy o nowych trendach w kształceniu przywództwa. Wspólnie zastanowimy się, co jest kluczowe dla rozwoju liderów życia publicznego w Polsce i jak można wesprzeć ich rozwój.

Szczegółowy program:
pasek-z-programem

Sprawdź, czy nasze metody są dla Ciebie!

Diagnoza liderskiego potencjału
Romeo Grzębowski (Extended DISC) i Aleksandra Daszkowska-Kamińska (Szkoła Liderów) pokażą, jak wykorzystać narzędzia diagnozy w rozwoju liderskim oraz jak konfrontować uzyskaną za ich pomocą wiedzę z informacjami zwrotnymi. Zaprezentują, w jaki sposób badanie naturalnego potencjału przywódczego można pogłębić i uczynić punktem wyjścia do dalszych działań rozwojowych.

Trening liderski outdoor
to punkt wyjścia do każdego z naszych programów rozwojowych. Zapewniamy liderom mocne doświadczenie zespołowe, w którym każda z osób uczestniczących może się sprawdzić w roli liderskiej. Omówienia praktycznych zadań i informacje zwrotne pozwalają przyjrzeć się sobie i odkryć swój indywidualny potencjał przywódczy. Jak trening liderski rozwija samoświadomość, buduje znajomość i rozumienie siebie w liderskiej roli przedstawią Paweł Cieślak i Maria Makowska(Szkoła Liderów).

Debata oksfordzka
Sztuka przemawiania i jasnej rzetelnej, konkretnej argumentacji to niezbędne narzędzia liderskie. Wykorzystujemy metodę debaty oksfordzkiej, zainspirowani brytyjskim stylem debatowania uczymy argumentowania i wystąpień publicznych. W wyjątkowym oksfordzkim sztafażu walka na argumenty wzmacnia uczestników jako mówców. Julia Szcześniak pokaże, jak wprowadzać debatę do edukacji liderskiej i włączać do procesu rozwojowego nowe treści, także tematy kontrowersyjne i budzące dylematy.

Wizyty studyjne
to edukacja w działaniu. Zorganizowaliśmy już ponad 100 takich wizyt i wiemy co zrobić, żeby nie okazały się jedynie ciekawym doświadczeniem krajoznawczym. Jakie są niezbędne elementy wizyty studyjnej, aby posłużyła liderskiemu rozwojowi? Jak wykorzystać praktyczne inspiracje w kształceniu liderów? Swoje doświadczenia przekażą Anna Małyszko i Magda Plewowska-Semik.

Trening interpersonalny
Halina Nałęcz-Nieniewska, wybitna trenerka i specjalistka od procesów grupowych w rozmowie z Katarzyna Czayką-Chełmińską pokaże, po co liderom trening interpersonalny. Trening interpersonalny to szansa, aby spojrzeć na siebie oczami innych, lepiej poznać siebie i swój wpływ na otoczenie. A dodatkowo rozumienie procesu grupowego i poznanie jego prawidłowości sprawia, że lepiej i skuteczniej pracujemy z grupami ludzi i im przewodzimy.

Tutoring
Agnieszka Szelągowska wraz z tutorami Programu Liderzy PAFW pokażą, na czym polega stosowana przez nas od 12 lat metoda tutoringu liderskiego. Funkcję tutorów w Szkole Liderów pełnią doświadczeni liderzy życia publicznego. Indywidualnie wspierając w rozwoju, wykorzystują narzędzia coachingu i mentoringu, ale przede wszystkim własne doświadczenia liderskie. Jak to działa w praktyce? O metodzie i korzyściach z niej płynących będzie można posłuchać i doświadczyć jej podczas krótkiej sesji.

 

Będą z nami m.in.:

Konrad Ciesiołkiewicz – Orange Polska

Igor Janke – Instytut Wolności

Radosław Jasiński – Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności

Romeo Grzębowski – Extended DISC

Cezary Wójcik – Center for Leadership

Copyright All Rights Reserved © 2019

×