fbpx

Kurs online dla kandydatek i kandydatów do Parlamentu RP

Absolwentko, Absolwencie, 

jeśli planujesz start w tegorocznych wyborach parlamentarnych ten kurs jest dla Ciebie! Zapraszamy do wzięcia udziału w serii webinarów przygotowujących do przeprowadzenia skutecznej kampanii wyborczej. Stworzyliśmy go z myślą o osobach, które ukończyły Szkołę Liderów Politycznych i będą kandydować do Sejmu lub Senatu w tegorocznych wyborach parlamentarnych. 

Dla kogo jest ten kurs? 

Organizowana przez nas seria webinarów jest skierowana do osób, które będą ubiegały się o mandat poselski lub senatorski w nadchodzących wyborach parlamentarnych i ukończyły już program polityczny Szkoły Liderów (Szkołę Liderów Politycznych/Szkołę Liderów Społeczeństwa Obywatelskiego/Szkołę dla Młodych Liderów Społecznych i Politycznych). Zapraszamy zwłaszcza osoby, które nie sprawowały wcześniej mandatu w parlamencie, bez względu na to czy startowały w poprzednich wyborach czy też nie. Szukamy osób, które mają wizję zmian jakie chcą wprowadzić i będą mogły wykorzystać zdobytą wiedzę do ich realizacji. 

 
W trakcie kilkumiesięcznego cyklu dowiecie się m.in.: 

  • wszystkiego co powinniście wiedzieć o finansowaniu kampanii i prawie wyborczym; 
  • jak przygotować swoją kampanię, na jakie etapy ją podzielić, o czym na każdym z tych etapów pamiętać;
  • jak skompletować sprawny sztab wyborczy i efektywnie ułożyć jego pracę;  
  • jak odpowiednio ocenić charakterystykę swojego okręgu wyborczego oraz strukturę jego mieszkańców; 
  • na jaką taktykę działań zdecydować się w kampanii; 
  • jak komunikować się w kampanii i jak skutecznie wykorzystać social media do promocji swojej osoby i swoich działań;  
  • jak zarządzać kryzysowymi sytuacjami w kampanii; 

Struktura spotkań 

Webinary będą składały się z dwóch części.  

  • w trakcie pierwszej z nich uczestniczki i uczestnicy kursu wysłuchają wykładu dotyczącego głównych zagadnień/tematów związanych z przeprowadzaniem kampanii wyborczej przeprowadzonego osobę, która zajmuje się tym zawodowo. 
  • druga część będzie nieformalnym spotkaniem poświęconym wymianie dobrych praktyk. Wezmą w niej brały udział osoby, które wygrały poprzednie wybory. 

Zarówno w pierwszej jak i drugiej części spotkania osoby, które uczestniczą w kursie będą miały przestrzeń na zadanie wszelkich nurtujących ich pytań. 

Spotkania poprowadzą między innymi: 

  • dr Tomasz Gąsior 
  • Magdalena Sobkowiak-Czarnecka 
  • dr hab. Bartłomiej Biskup 
  • Mateusz Sabat 

Daty spotkań (w godz. 18:00-20:30): 

  • 4 kwietnia 
  • 27 kwietnia
  • 9 maja 
  • 25 maja 
  • 6 czerwca 
  • 22 czerwca 
  • 4 lipca
  • 8 sierpnia 
  • 5 września  
     

Zgłoszenia: 

  1. Zakup bilet poprzez platformę eventim i załącz dowód zakupu do formularza zgłoszeniowego
  1. Wypełnij zgłoszenie – formularz zgłoszeniowy

Opłata za udział: 300 zł brutto oraz koszty transakcyjne platformy za cały kurs składający się z 9 spotkań online. Kwota 300,00 zł stanowi część kosztów kursu. Pozostałą kwotę odpłatności uczestnika pokrywa Fundacja Szkoła Liderów. 

Warunkiem rozpoczęcia kursu jest zebranie min. 12 osobowej grupy do dnia 28 marca. Maksymalna ilość osób, która może wziąć udział w kursie 50 – decyduje kolejność zgłoszeń. 

Kontakt

Jeśli macie jakieś pytania piszcie i dzwońcie do Adama Augusta Michalika na adres [email protected], tel.: 574 521 547 lub na nasz ogólny adres: [email protected]. Na wszystkie pytania, wątpliwości odpowiemy.

Copyright All Rights Reserved © 2019

×