Absolwentko, Absolwencie,
- wygrałaś/eś już jakieś wybory samorządowe i planujesz zrobić to jeszcze raz?
- startowałaś/eś, ale w poprzednich wyborach się nie udało?
- jeszcze nigdy nie byłaś/eś na listach w wyborach samorządowych ale w tym roku się to zmieni?
- planujesz startować na radną/radnego, albo na funkcję wykonawczą?
jeśli tak, to w Szkole Liderów mówimy „zacznij się do tego wyzwania przygotowywać”.
Zapraszamy do wzięcia udziału w jednym z dwóch kursów online, czyli serii webinarów przygotowujących do przeprowadzenia skutecznej kampanii wyborczej. Stworzyliśmy go z myślą o osobach, które ukończyły Szkołę Liderów i mogą o sobie mówić Absolwentka/Absolwent.
Jakie kursy przed wyborami samorządowymi przeprowadzamy?
Dla kogo kurs?
Organizowana przez nas seria webinarów jest skierowana do osób, które będą ubiegały się o funkcję samorządową w przyszłorocznych wyborach i ukończyły jeden z Programów Szkoły Liderów. Zapraszamy zarówno osoby, które nie pełniły do tej pory funkcji w samorządzie, jak również te, które będą starać starać się o reelekcję.
W każdym z kursów (reelekcja i start pierwszy raz) będziemy podnosić waszą wiedzę i kompetencje w poniższych obszarach, pamiętając, że dla osób kandydujących kolejny raz pewne rzeczy są już jasne i warto spojrzeć na dany temat szerzej. Każdy kurs będzie odbywać się oddzielnie.
Struktura spotkań
Webinary będą składały się z dwóch części.
- w trakcie pierwszej z nich uczestniczki i uczestnicy kursu wysłuchają wykładu dotyczącego głównych zagadnień/tematów związanych z przeprowadzaniem kampanii wyborczej przeprowadzonego osobę, która zajmuje się tym zawodowo.
- druga część będzie nieformalnym spotkaniem poświęconym wymianie dobrych praktyk. Wezmą w niej brały udział osoby, które wygrały poprzednie wybory.
Zarówno w pierwszej jak i drugiej części spotkania osoby, które uczestniczą w kursie będą miały przestrzeń na zadanie wszelkich nurtujących ich pytań.
Daty spotkań (w godz. 18:00-20:30):
- 10 maja
- 13 czerwca
- 11 lipca
- 12 września
- 16 października
- 14 listopada
- 12 grudnia
- 17 stycznia
- 21 lutego
Zgłoszenia:
- Zakup bilet poprzez platformę eventim i załącz dowód zakupu do formularza zgłoszeniowego. Bilety sprzedawane są na ogólnodostępnej platformie. A oferta jest tylko dla Absolwentek i Absolwentów, w związku z tym należy w miejscu kod promocyjny wpisać hasło, które wysłane zostało mailem. W przypadku ich braku należy skontaktować się z Iwoną Ciećwierz – [email protected], tel.: 503 330 279
- Wypełnij zgłoszenie – formularz zgłoszeniowy. W formularzu decyduje się, w którym kursie (pierwszy raz czy reelekcja) chce się wziąć udział.
Opłata za udział: 300 zł brutto oraz koszty transakcyjne platformy za cały kurs składający się z 9 spotkań online. Kwota 300,00 zł stanowi część kosztów kursu. Pozostałą kwotę odpłatności uczestnika pokrywa Fundacja Szkoła Liderów.
Warunkiem rozpoczęcia kursu jest zebranie min. 12 osobowej grupy do dnia 30 kwietnia. Maksymalna ilość osób, która może wziąć udział w kursie 50 – decyduje kolejność zgłoszeń.
Kontakt
Jeśli macie jakieś pytania piszcie i dzwońcie do Iwony Ciećwierz na adres [email protected], tel.: 503 330 279 lub na nasz ogólny adres: [email protected]. Na wszystkie pytania, wątpliwości odpowiemy.