Fundacja Szkoła Liderów poszukuje osoby na stanowisko Administrator/ka biura.
Opis stanowiska:
- Obsługa administracyjno-organizacyjna sekretariatu
- Bieżące prace administracyjno-biurowe
- Przygotowywanie i obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- Przyjmowanie gości fundacji
- Dbanie o wygląd biura fundacji
- Organizacja i obsługa spotkań
- Wsparcie w prowadzeniu kalendarza członków zarządu
- Załatwianie spraw urzędowych
- Sporządzanie zamówień na potrzeby biura
- Kontakt mailowy oraz telefoniczny z Podwykonawcami
- Wsparcie koordynatorów w przygotowaniu materiałów szkoleniowych i sprawach logistycznych
- Administrowanie sprzętem i materiałami szkoleniowymi
- Konserwacja sprzętu komputerowego
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie
- Bardzo dobra znajomości pakietu biurowego MS Office (Word, Excel i Outlook)
- Bardzo dobre zdolności organizacyjne
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność konfigurowania sprzętu komputerowego (oprogramowanie biurowe, poczta, serwer)
Oferujemy:
- pracę w niepełnym wymiarze min. 20 godzin tygodniowo (umowa o pracę/umowa cywilnoprawna); preferowany termin rozpoczęcia to 01.03.2018
- współpracę w zespole Fundacji Szkola Liderów;
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listów motywacyjnych na [email protected] do 10 lutego 2018 r. W tytule maila proszę wpisać „Administrator biura”.
Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniu klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.97 roku, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883).”
Fundacja zastrzega sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi osobami.